سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خط چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

 

چشم به مهم‌ترین عضو صورت نقش مهمی در زیبا سازی چهره شما دارد. از همین رو آرایش درست و صحیح آن می‌تواند چهره شما را زیبا و جذاب‌تر نشان دهد. برای این منظور شما می‌توانید از انواع خط چشم استفاده کنید. در این مقاله ویژگی‌های خط چشمی خوب آورده شده تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

مهم ترین ویژگی‌های خط چشم باکیفیت

امروزه انواع خط چشم‌ ها در شکل‌های مختلف به صورت مدادی، مویی، مایع، رنگی و ماژیکی عرضه می‌شوند. در کل همه آنها باید ویژگی های زیر را داشته باشند:

·         رنگدانه های استاندارد و با کیفیت

بسیار مهم است که ترکیبات این محصول آرایشی از رنگدانه‌های با کیفیت و استاندارد تشکیل شده باشند تا به آرامی و نرمی بتوانید از آن روی پلک خود استفاده کنید.

·         ماندگاری بالا

اگر این محصول از مواد باکیفیت ساخته شده باشد، طوری که به راحتی ترک نخورد و اطراف چشم پخش نشوند، می‌تواند تا 24 ساعت روی صورت شما بدون تغییر باقی بماند.

·         ضد آب بودن

یکی دیگر از ویژگی‎هایی که این محصول را از انواع به کیفیت آن متمایز می‌سازد، ضد آب بودن آن است. در این صورت در اثر تعریق یا هرگونه رطوبتی از روی چشم شما پاک نخواهد شد.

·         اندازه و شکل استاندارد فرچه

هر مدل از خط چشم‌ ها را که انتخاب می‌کنید، باید به نوع فرچه و نوک قلم مو آن نیز توجه کنید. لطافت، روانی، اندازه و شکل قلمو می‌تواند خطی صاف و بی نقص را روی پلک‌های شما به نمایش بگذارد.

خرید خط چشم ضد آب بیو .

خرید لوازم آرایش